Power Bank z logo - praktyczny gadżet reklamowy dla klientów i pracowników

Power Bank z logo - praktyczny gadżet reklamowy dla klientów i pracowników

Gadżety firmowe od lat wiodą prym wśród najczęściej stosowanych narzędzi marketingowych. Kto z nas nie ma w domu sygnowanych szklanek Coca-Coli, popularnych kiedyś smyczy z logo czy firmowych długopisów? Obecność tak wielu przedmiotów promocyjnych w otoczeniu nie jest przypadkowa. Ten rodzaj działań wciąż jest najtańszą i najskuteczniejszą drogą do zwiększania rozpoznawalności marki. Tak jak inne formy reklamy, rynek gadżetów firmowych idzie z duchem czasu. Dziś warto więc zastanowić się nad tym, czy nie zamienić standardowego notesu na nowoczesny power bank ze spersonalizowanym nadrukiem.

Dlaczego power bank z logo Twojej firmy to dobry pomysł na promocję?

Tablety, telefony, laptopy służą nam obecnie nie tylko do rozrywki, ale przede wszystkim do pracy, nauki i komunikacji ze światem. Urządzenia elektroniczne stały się na tyle niezbędne w życiu nowoczesnego człowieka, że trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie bez nich. Są niezwykle pomocne, ale mają jedną, poważną wadę: zawsze rozładowują się w najmniej pożądanych momentach. Brak dostępu do ważnych danych na spotkaniu biznesowym czy niesprawny telefon w awaryjnej sytuacji to koszmar, który przeżył każdy z nas. Takie momenty, choć są nieprzyjemne, mogą stać się doskonałą okazją do budowania pozytywnego wizerunku Twojej firmy. Ratująca z opresji zewnętrzna bateria z logo już na długo pozostawi po sobie dobre skojarzenia użytkownika. Ponadto power bank to urządzenie najczęściej wykorzystywane poza domem, co stwarza okazję do pokazania się „szerszej publiczności”. Im więcej ludzi zainteresuje się nazwą Twojej firmy widniejącą na przedmiocie, tym większe zauważysz zainteresowanie swoimi produktami.

Kogo obdarować praktycznym gadżetem?

Bardzo ważne jest dostosowanie upominku do osoby obdarowywanej. Wybierając prezent pod potrzeby konkretnej grupy docelowej, możesz mieć pewność, że będzie on faktycznie spełniał swoje funkcję. Zapomniany w szufladzie gadżet z logo ani nie wpłynie pozytywnie na podtrzymanie relacji, ani nie zbuduje rozpoznawalności marki. Jeśli Twoimi klientami są ludzie nowocześni, korzystający z udogodnień nowinek technologicznych, a także często podróżujący, to możesz mieć pewność, że power bank stanie się niezbędnym akcesorium w ich życiu codziennym. Nad zewnętrzną baterią z logo na pewno powinny zastanowić się przedsiębiorstwa z branży technologicznej, firmy postępowe i pragmatyczne.

Na co zwrócić uwagę zamawiając power bank z nadrukiem?

Skuteczny gadżet reklamowy powinien zawierać nie tylko logo, ale i pasować do całego wizerunku przedsiębiorstwa. Warto wybrać więc kolory, którymi firma odznacza się na co dzień. Konsekwentna komunikacja wizerunkowa to klucz do sukcesu w budowaniu silnej świadomości marki, dlatego prawdopodobnie bez trudu przywołasz kolory, którymi posługuje się Amazon, Pepsi czy Milka. Warto zastanowić się także nad rozmiarem i materiałem wykonania. Na pewno dobrze wiesz, czy Twoi klienci stawiają na klasykę i minimalizm, czy też wolą nowoczesny design.

Konsumenci stają się coraz bardziej odporni na masową reklamę. Wciąż powtarzane komunikaty o wysokiej jakości, specjalistach w branży i najlepszych produktach na rynku stają się wręcz niewidoczne dla odbiorców. Wręczenie upominku to miły gest i dobry początek do budowania bezpośredniej relacji, a praktyczny prezent przydatny w codziennym życiu to już prosta droga do zdobycia lojalnego klienta.

All comments

back to top